Συμβόλαια Συντήρησης
Η μηχανογράφηση απαιτεί μια συνεχή παρακολούθηση για την αντιμετώπιση τακτικών ή εκτάκτων θεμάτων που προκύπτουν κατά τη λειτουργία της.
Για το λόγο αυτό προβλέπεται μια εκτεταμένη σειρά υπηρεσιών που παρέχονται από την Veral, οι οποίες καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό την ανάγκη αυτή.
• Το τμήμα Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης προσφέρει μια σειρά από εξειδικευμένα συμβόλαια υποστήριξης, που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.
• Συμβόλαιο Προαγοράς Ωρών Εργασίας Tεχνικού
• Συμβόλαιο Μηνιαίας Εκχώρησης Τεχνικού
Με τα συμβόλαια υποστήριξης επιτυγχάνεται:
•Πρακτικός εκμηδενισμός του "νεκρού" χρόνου, κατά τον οποίο δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα.
• Ελαχιστοποίηση του κόστους συντήρησης και αποκατάστασης του εξοπλισμού, αφού τα προβλήματα αντιμετωπίζονται προτού καν εμφανιστούν.
• Αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησής σας.
Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων Η/Υ είναι η δέσμευση της εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την εταιρία που αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:
• άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)
• προληπτικός έλεγχος συστημάτων
• προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη
• συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα τεχνολογίας
• εκπαίδευση του προσωπικού της επιχείρησης
• συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παράδοση Reports
Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.
Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν θέλετε να γνωρίζετε.
Θέλετε να νιώθετε τη σιγουριά ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος δίπλα σας να ακούσει και να δώσει λύση στο πρόβλημά σας είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική διευκρίνηση, εκπαίδευση είτε συμβουλευτικές για αναβάθμιση και προστασία των πληροφορικών συστημάτων σας.
Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη.
Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.
Έτσι σημαντικό ρόλο παίζουν οι κάτωθι παράμετροι:
• Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης
• Ο αριθμός των υπολογιστών (Η/Υ, Servers, Routers, Printers) που θέλει να καλύψει ο πελάτης
• Ο όγκος και η πολυπλοκότητα του εγκατεστημένου λογισμικού (Backup, CRM, Λογιστικό, τρίτα προγράμματα, κλπ)
• Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση χρηστών, προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις – κατάρτιση πλάνου.
Σύμφωνα με τα παραπάνω το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει άμεσα συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο για IT Solutions.
Υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί λόγοι που θα πρέπει να σκεφθεί ένας επιχειρηματίας ή υπεύθυνος μιας επιχείρησης για να μεταβεί σε ένα δομημένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα τεχνικής υποστήριξης.
Θα αναφέρουμε μερικούς από αυτούς:
• Οικονομικότερες χρεώσεις ανά ώρα εργασίας
• Δέσμευση για άμεση ανταπόκριση
• Προτεραιότητα στην τηλεφωνική υποστήριξη
• Προληπτικός έλεγχος και ανανέωση των συστημάτων
• Προμήθεια υλικών σε καλύτερες τιμές
• Επισημάνσεις και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για κρίσιμα ζητήματα