Στην VERAL ξέρουμε πως τα περισσότερα προϊόντα πληροφορικής, με τα οποία εργαζόμαστε καθημερινά, για να είναι σε θέση να αποδώσουν, πρέπει να ελέγχονται και να συντηρούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, Γνωρίζουμε όλοι μας ότι, η ανυπαρξία συντήρησης και υποστήριξης του μηχανογραφικού εξοπλισμού έχει οδηγήσει πολλές φορές στην απώλεια σημαντικών δεδομένων χωρίς τη δυνατότητα ανάκτησης τους, και μερικές φορές δυστυχώς στην ολοκληρωτική καταστροφή του. Γι’ αυτούς τους λόγους η προληπτική συντήρηση και γενικότερα η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης αποτελεί μία από τις κυριότερες δραστηριότητες της εταιρείας μας.
Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν τόσο το επίπεδο υλικού (Hardware) όσο και το επίπεδο λογισμικού (Software) και έχουν στόχο την:
• Προληπτική συντήρηση του εξοπλισμού
• Αποκατάσταση της λειτουργίας του συστήματος σε περίπτωση βλάβης
• Διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του εξοπλισμού.
• Υπηρεσίες Μετεγκατάστασης Μηχανογραφικού Εξοπλισμού.
Πιο αναλυτικά σας αναφέρουμε ότι η τεχνική υποστήριξη μπορεί να προσφέρεται είτε on call, είτε με ετήσια σύμβαση συντήρησης. Η αποκατάσταση της λειτουργίας λόγω βλάβης μπορεί να γίνει α ) με επισκευή στο χώρο του Πελάτη (on site) εάν είναι εφικτό, β ) στο δικό μας χώρο μετά την παραλαβή του μηχανήματος από το χώρο σας και γ) τηλεφωνικά σε περίπτωση επίλυσης κάποιου μικροπροβλήματος. Η διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του εξοπλισμού σας και κατ’ επέκταση της επένδυσης σας θα επιτευχθεί από την ποιότητα υψηλών προδιαγραφών των υπηρεσιών που προσφέρουμε και εγγυάται η εμπειρία και η τεχνογνωσία μας.